شستشوي فرش

قاليشويي فارسي

شستشوي فرش

شستشو فرش
در كارخانه قاليشوئي فارسي طي ساليان تجربه¬هاي فني در شستشوي تكميلي به دست آورده ايم كه به اطلاع شما مشتريان مي رسانيم.
1- قبل از شستشو كارشناس خبره و مجرب فرش را به صورت كامل كارشناسي كرده و درصورت عدم تأييد و وجود عيوب نظير: پوسيدگي، پارگي و ... با مشتري مبني بر رفع آن هماهنگي لازم انجام شده يا درغير تصميم گيري مشتري بر رفع عيوب فرش ادامه كار شستشو انجام مي گيرد.
2- در مرحله دوم فرشهاي كه داراي خاك و گردغبار زيادي باشد وارد دستگاه هاي اتومات دوراني شده تا با چرخش، خاك كاملاً از مغز فرش خارج شود.
3- فرشهاي دستبافت از لحاظ پايداري رنگ و ثبات تست مي شوند.
4- فرشها قبل از شستشو بصورت كامل با آب جاري و پرفشار پشت و رو آبكشي كامل و كُر اسلامي داده مي شود.
5- شستشو با ماده شوينده براي از بين بردن كثيفي، چربيها، لكه ها  (غيرپايدار) بصورت آهسته شروع مي شود. در اين مرحله لكه هاي پايدار نمايان و آشكار مي شود.

قاليشويي فارسي , قاليشويي در تهرانپارس
(لكه هايي كه بصورت پايدار روي فرش نظير لكه چاي، جوهر، يا هر ماده ديگري كه رنگ پايداري داشته باشد با مشتري هماهنگ شده و براي برداشتن آن اساتيد لكه بردار جهت رفع لك اقدام مي شود)
6- ريشه با استفاده از هرچه به آرامي شستشو مي شود.
7- بعد از تمام مراحلي كه ذكر شد شستشوي كامل فرش با استفاده از مواد شوينده اصلي و استاندارد شروع مي شود و پس از خاتمه كار مجدداً آبكشي كامل انجام مي شود.
8- در مرحله پاياني بعد از آبكشي كامل فرش با فشار زياد به كمك دستگاه هاي اتومات غلطكي و دوّراني آب را از لابه لاي پرزها و الياف قالي به صورت كامل خارج نموده و براي كنترل نهايي وارد گرمخانه گازي مي¬شود.
(البته در فصول بهار، تابستان و قسمتي از پاييز فرشها بر روي شن هاي تمييز پهن شده و توسط آفتاب خشك مي شود، نور خورشيد باعث ازبين رفتن بيد و كپك احتمالي مي گردد)
9- خشك كردن فرشها چند ساعتي طول كشيده و موقع خارج شدن از گرمخانه و حركت آنها بر روي نوار چرخشي و كنترل نهايي شده بصورت اتومات لول مي شود و آماده بسته بندي و كاور شدن مي گردد بعد از حمل توسط افراد مجرب با ماشينهاي مسقف تحويل شما مشتريان عزيز و گرامي مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.