قاليشويي آنلاين بخش سوم

در سال‌هاي اخير صنايع و بنگاه‌هاي گوناگون، درصدد افزايش درآمد خود با استفاده از قابليت‌ها و مزاياي تجارت الكترونيك، به اين نوع تجارت سوق پيدا كرده‌اند. از جمله اين نوع كسب و كارها، مي‌توان به فرش اشاره داشت. از آنجايي كه فرش دامنه تجارت وسيعي اعم از ماشيني و دستباف را شامل مي‌شود و هر يك داراي زمينه‌هايي همانند مرمت، قاليشويي و فروش است، امكان بهره‌برداري آن در تجارت الكترونيك وجود دارد. به عبارت ديگر ابزار و رسانه‌هاي جديد بسترهاي تازه‌اي را پيش روي فرش گذارده است تا بخشي از روش‌هاي سنتي توليد، تجارت، صادرات و نيز مسائل بازاريابي و سليقه‌يابي را ارتقاء و بهينه سازد. از آنجايي كه اين صنعت مشتقات و مراحل توليدي و تكميلي گوناگوني دارد، هر يك به تنهايي قابليت ارائه در قالب تجارت الكترونيكي دارد. يكي از اين حرفه‌ها انجام دريافت و پذيرش شست‌وشوي فرش به صورت الكترونيكي است. 

راه‌اندازي قالي‌شويي‌هاي آنلاين كه امروزه در مواردي شاهده آن هستيم داراي مزاياي بسيار است كه از آن جمله مي‌توان به ارائه اطلاعات دقيق خدمات نظير اطلاعاتي پيرامون شست‌وشوي فرش، مواد كاربردي و شيوه‌هاي شست‌وشو، در صورت امكان رفوي فرش و اطلاعات آموزنده اشاره داشت. علاوه بر موارد مذكور ارائه خدمات قالي‌شويي مي‌توانند از طريق ثبت سفارش آنلاين و همچنين جوايز تشويقي امكان جذب مشتري و سفارش دهنده را دو تا سه برابر افزايش مي‌دهد.

قاليشويي فارسي , قاليشويي در شريعتي 


وجود قالي‌شويي‌هاي آنلاين علاوه بر سودآوري براي بنگاه‌ها عرضه خدمات، از مزاياي بي‌شماري براي مشتريان و متقاضيان اين خدمت برخوردار است. افرادي كه خواستار شست‌وشوي فرش هستند با مراجعه به اين سايت‌ها مي‌توانند علاوه بر تسريع زمان سفارش، مي‌توانند به راحتي با خدمات، شيوه‌هاي شست‌وشو، اختلاف هر يك از روش‌ها، مواد كاربردي در هر شيوه، مزايا و معايب هر نوع شست‌وشو آشنا مي‌شود.افزون بر موارد مذكور، بسياري از قالي‌شويي‌ها مطالب آموزشي نظير شيوه‌هاي نگهداري فرش، لكه‌برداري و شناخت فني فرش را در تارنما و وب‌سايت‌هاي فروشگاه‌هاي خود قرار مي‌دهند كه متقاضيان با مراجعه و مطالعه آنان مي‌توانند اقداماتي انجام دهند كه منجر به افزايش طول عمر فرش آن‌ها مي‌شود. 
بدين دليل در حال حاضر كه مقارن با عصر تكنولوژي و توسعه تجارت الكترونيك، راه اندازي قالي‌شويي‌هاي آنلاين يكي از نيازهاي جامعه معاصر بوده و امري ضروري به شمار مي‌آيد. وجود چنين سايت‌هايي هم براي قالي‌شويي‌ها و هم براي درخواست كنندگان داراي مزيت‌هاي بسياري است كه برخي از آن‌ها شمرده شد. از ديگر نيازهاي راه اندازي چنين تجارتي، ارتباط مشتري با عرضه كننده و در نتيجه ايجاد اعتماد طرفين است. در حالي كه در تجارت سنتي ارتباط ميان دو طرف بسيار كم بوده و اين خود عاملي براي بي‌اعتمادي و در مواردي درگيري مي‌شود.



مطالب مرتبط :

قاليشويي در دولت

قاليشويي در نياوران

 قاليشويي در تهرانپارس 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.